Znaleźć tu można spis wszystkich przedmiotów jakie może wykonać Cromwell.

 

Wyrównywacz

Pochodzenie tego miecza zatarło się w mrokach dziejów, ale powiada się że wykuł go wielki kowal w służbie Helma. Zwany jest również "mieczem neutralności", a stworzono go, by doprowadzić do równowagi między siłami wszechświata i wyeliminować wszystkie ekstrema występujące w naturze. Dzięki temu, wszechświat stałby się bardziej neutralny. Im większa różnica między charakterem przeciwnika a mieczem, tym staje się on potężniejszy. Przy ustaleniu, czy dany cel może zostać trafiony, miecz ten zawsze traktuje się jako broń +3.

 

Wyrównywacz składa się z trzech części: pierwsza klejnot, znajduje się w lochach Irenicusa w pokoju Ellesime. Dwie pozostałe rękojeść i klinga są w podmroku, klinga u obserwatorów, a rękojeść o Illithidów.

 

PARAMETRY:

Przy rzutach na trafienie, zawsze zachowuje się jak broń +3
TraK0 oraz Obrażenia:
przeciw Neutralnym : +0 do trafienia, +0 do obrażeń
przeciw Chaotycznym Neutralnym, Praworządnym Neutralnym: +1 do trafienia, +2 do obrażeń
przeciw Neutralnym Dobrym, Neutralnym Złym: +2 do trafienia, +4 do obrażeń
przeciwko innym charakterom: +3 do trafienia, +6 do obrażeń
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne:
Odporność na Zauroczenia i Zamęt
Waga: 3
Opóźnienie: 3
Rodzaj biegłości: długi miecz
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 6
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Mag

 

Srebrny Miecz
Po bliższych oględzinach zauważasz, że od tego srebrnego vorpala promieniuje mroczna poświata. Ostrze wykuto tak kunsztownie, iż bez trudu mogłoby za pierwszym ciosem rozpłatać nawet najtwardszą czaszkę.

 

Składa się go z dwóch części, ostrze dostaje się od Saemona Havariana, natomiast rękojeść znajduje się przy githyanki w dokach po powrocie z podmroku.

PARAMETRY:

Obrażenia: 1K10 +3
TraK0: +3
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne:
25% szansa przy każdym trafiniu, że cel będzie musiał wykonać rzut obronny przeciw śmierci (z modyfikatorem -2) lub zginie na miejscu.
Waga: 15
Opóźnienie: 10
Rodzaj biegłości: miecz oburęczny
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 14
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Mag
Złodziej

 

Halabarda +4: Fala
To narzędzie pomsty zostało wykute w czasach starożytnych przez kult poświęcony bogini Umberlee. Oręż ten zaprojektowano, aby służył rycerzowi kultu w walce z ognistymi olbrzymami z Gór Burzowego Rogu, którzy zawładnęli świętym artefaktem kultu. Wyznawcy przekonali się, że nie należy pokładać zbyt wielkich nadziei w jednym śmiałku, lecz Fala niestety od tamtego czasu zaginęła.

 

Fala składa się z dwóch części, stylisko znajduje się w więzieniu sferowem, a ostrze ma książe Shauginów.

PARAMETRY:

Obrażenia: 1K10 +4
TraK0: +4
Typ obrażeń: kłute
Specjalne:
15% szansa na wyssanie wody z ofiary (+15 pkt. obrażeń)
Zabija żywiołaki ognia, ifrity i salamandry (bez rzutów obronnych)
Waga: 12
Opóźnienie: 5
Rodzaj biegłości: halabarda
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 13
Nie może używać:
Mnich
Druid
Kapłan
Mag
Złodziej

 

Crom Faeyr
Tak brzmi prawdziwa nazwa, którą krasnoludzki kowal Srebrne Ostrze, nadał broni, którą zamierzał stworzyć dla swojego syna. Niestety, jego syn nie dożył chwili, kiedy młot został ukończony. Jednak teraz jest on już kompletny... wykuty z połączenia magii oryginalnego Młota Gromów z Rękawicami ogrzej siły i Pasem siły lodowego olbrzyma. Crom Faeyr daje osobie, która nim włada moce oryginalnego Młota Gromów, wspomaga go niezwykłą siłą i pozwala jednym ciosem zabijać golemy, ettiny i trolle.

Crom Faeyr składa się z zwoju który jest u smoka cieni, z młota gromów znajdującego się u ilythidów w kanałach pod dzielnicą świątynną, z rękawic siły ogra które można znaleźć w kuli sfer i z pasa siły lodowego olbrzyma który znajduje się w świątyni demigorgona przy wyjściu z podmroku.

 

PARAMETRY:

Obrażenia: 2k4 +3
TraK0: +5
Typ obrażeń: obuchowe
Specjalne:
Siła: 25
Zabija kamienne golemy, gliniane golemy, ettiny i trolle
Waga: 4
Opóźnienie: 1
Rodzaj biegłości: młot bojowy
Typ broni: 1-ręczna
Nie może używać:
Druid
Mag
Złodziej

 

Wekiera zniszczeń +2
Ta ciężka wekiera została stworzona w ściśle określonym celu: do niszczenia nieumarłych. Każda trafiona nią taka istota odczuwa nie tylko żądło broni, ale może też po prostu ulec zniszczeniu. Istnieją legendy o kapłance tak świętej, że jedno jej dotknięcie mogło obrócić wampira w nicość, ale czy to broń dawała jej taką siłę, czy ona broni, jest tematem dyskusji dla teologów.
Niedawno wekiera została pokryta ilitem, co czyni ją jeszcze potężniejszą. Dzięki temu oręż ten zapewnia swemu posiadaczowi niewrażliwość na działanie mocy wysysania życia, jaką posiadają potężniejsi nieumarli.

Wiekierę zniszczeń+2 jest  po prostu ulepszoną wersją wekiery zniszczeń +1 którą się znajduje u bodhi, ulepsza się ją ilitem który można zdobyć w trakcie zadania z nebem.


PARAMETRY:

Obrażenia: 1K6 +3
TraK0: +2
Typ obrażeń: obuchowe
Specjalne:
2K6 +4 obrażeń dla nieumarłych, oprócz tego muszą wykonać rzut obronny przeciw śmierci (z modyfikatorem -4) albo ulegają zniszczeniu.
Odporność na wysysanie poziomów.
Waga: 8
Opóźnienie: 6
Rodzaj biegłości: wekiera
Typ broni: 1-ręczna
Nie może używać:
Druid
Mag
Złodziej

 

Zbroja z ankhega

Ta zbroja płytowa to istne cacko. Powleczona chitynową łuską ankhega zapewnia lepszą ochronę niż pancerz wykonany z metalu i nie jest podatna na rdzę. Jednakże, jak powie ci to każdy doświadczony poszukiwacz przygód, jej największą zaletą jest niewielka waga. Potwory przychodzą i odchodzą, wyczerpanie natomiast jest stałym zagrożeniem.

 

Pancerz ten wykonuje się ze skorupy ankhega, Ankhegi można znaleźć na wzgórzach wichrowej włóczni lub w przełęczy małego zęba. 

PARAMETRY:

Klasa Pancerza: 1
Waga: 25
Wymagana siła: 8
Nie może używać:
Bard
Druid
Mag
Złodziej

 

Łuska czerwonego smoka

Zbroja z łusek czerwonego smoka jest lekka, wytrzymała, i odporna na ogień. Z powodu tych właściwości jest pożądana, ale znalezienie, a co dopiero zgładzenie potężnego starego smoka jest prawie niemożliwe. Łatwiej jest znaleźć istniejący już pancerz, taki jak ten. Należy jednak uważać by nie nosić go w pobliżu smoków, szczególnie czerwonych.

 

Do wykonania zbroi potrzebne są łuski czerwonego smoka które można zabrać z firkraga.

PARAMETRY:

Klasa Pancerza: -1
Specjalne:
+50% do odporności na ogień
Waga: 30
Wymagana siła: 8
Nie może używać:
Bard
Mag
Złodziej

 

Łuska smoka cieni

Ten pancerz jest wykonany z zachodzących na siebie łusek smoka cienia. Eleganckie wykonanie i względy praktyczne czynią tę zbroję piękną jak i użyteczną. Łuski smoka cienia dają właścicielowi dodatkową ochronę przed kwasem.

Łuski do tego pancerza znajduje się w ruinach świątyni niedaleko wzgórz umar. 


PARAMETRY:

Klasa Pancerza: 1
Specjalne:
+50% do odporności na kwas
Waga: 10
Wymagana siła: 6
Nie może używać:
Mag